Jak łatwo i z gwarancją zarezerwować pokój w Antonińska
Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze. Dlatego prosimy o zapoznanie się z tym, jak realizujemy proces Państwa rezerwacji, czego powinniście Państwo dopilnować by cieszyć się bezproblemowym pobytem, a czego możecie oczekiwać ze strony hotelu i jak rozwiązujemy różne sytuacje.
Jeśli mamy wszystkie potrzebne informacje, to na otrzymany od klienta adres e-mail wyślemy potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i jej warunki.
O ile mamy dostępne wolne pokoje i możemy spełnić wymagania klienta.
Podmiotem prowadzącym działalność i świadczącym usługi w Antonińska Resort SPA w Boszkowie-Letnisko jest: MJW Operator Sp. z o.o., ul. Jana Ostroroga 8a, 64-100 Leszno wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000580962, posiadająca NIP: 6972318359 oraz REGON: 36276419
Rezerwacja Standardowa | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Standardowa Oznacza to, że pokój jest zarezerwowany do godziny 18:00 w dniu przyjazdu. Jeśli gość nie pojawi się w hotelu przed godzina 18:00 i nie dopełni formalności, to ten pokój wynajmiemy innej zainteresowanej osobie. |
---|---|
Rezerwacja Warunkowa | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Warunkowa Oznacza to, że do określonego dnia należy wpłacić zaliczkę, zadatek, przedpłatę - by zagwarantować sobie dostępność pokoju w dniu przyjazdu. Po wpłacie - rezerwacja staje się gwarantowana (patrz poniżej). W przypadku braku wpłaty - system anuluje rezerwację. |
Rezerwacja Gwarantowana | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Gwarantowana Oznacza to, że gwarantujemy pokój dla Państwa. Bez względu na to o której godzinie przyjedziecie do hotelu - pokój będzie na was czekał w dniu przyjazdu. Także jeśli dojedziecie np. nad ranem. |
Rezerwacja Oczekująca | W wysłanym przez nas Potwierdzeniu Rezerwacji jest napisane: Status rezerwacji: Oczekująca Zdarza się, że chętnych jest więcej niż mamy wszystkich pokoi. Mimo że mamy 100% rezerwacji są goście którzy chcą, by wprowadzić ich na "Listę oczekujących". Bo zdarza się, że ktoś przed terminem zrezygnuje. Albo do hotelu nie dojedzie do godziny 18:00. Wówczas będzie dostępny pokój lub kilka. I pierwszeństwo mają osoby z listy oczekujących. |
Gwarancją dostępności pokoju jest wpłacenie przez klienta zadatku na rachunek Antonińska. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia - podana jest każdorazowo w wysłanej przez nas korespondencji.
Dla rezerwacji terminów w popularnych wśród gości (kilka razy w roku), żądamy przedpłaty w wysokości 100% wartości rezerwacji.
W uzasadnionych popytem przypadkach wyznaczamy termin, do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na nasze konto.
Za datę wpłaty zadatku przyjmuje się datę zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym lub datę wpłaty gotówki do kasy.
Otrzymanie wpłaty kwitujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku braku zadatku na koncie najpóźniej w wyznaczonym terminie - nie jesteśmy zobowiązani do utrzymania rezerwacji
W wybranych terminach i sytuacjach, np. dużych grup, wielodniowych pobytów - opłata stu procent ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między Antonińska a klientem na pobyt wg zamówienia. Odmowa wpłaty przez klienta stu procent wartości pobytu przed jego rozpoczęciem - stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji, Antonińska zachowa wpłacone kwoty. Umowa na pobyt, którą stanowi opłacone przez klienta w 100% wartości zamówienie pobytu - wygasa w dniu wyjazdu klienta z hotelu, nie później niż w terminie określonym w zamówieniu.
Cóż, bywa i tak, że rezerwację lub pobyt trzeba anulować...
Nasi Goście, ich wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są dla nas najważniejsze. Gdy jednak musicie Państwo anulować rezerwację, to prosimy o zapoznanie się jak wyglądają warunki i proces anulacji, czego powinniście Państwo dopilnować i jak rozwiązujemy różne sytuacje. Anulacja rezerwacji dokonanej za pośrednictwem np. międzynarodowego lub krajowego systemu rezerwacji i sprzedaży - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.
Zmiana terminu rezerwacji anulowanej wg punktu c) - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Antonińska oraz możliwości dokonania zmiany. Zastrzegamy, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Antonińska na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nas nie wiąże.
W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.